Panaszos ügyek és visszaküldés

Termék reklamációja

  • A reklamáció menete:
    • Ne dobja ki, vagy küldje vissza a sérült terméket (ideértve a csomagolást is)! A panaszkezelési eljárás alatt őrizze meg a rendelései egészét.
    • Töltse ki a reklamációs űrlapot (válassza a következőt: TERMÉK REKLAMÁCIÓJA).
    • A reklamációs űrlap kitöltése közben megkérjük majd, hogy küldjön fényképeket a megrongálódott termékről. A reklamáció elfogadásához nem mindig van szükség a termék visszaküldésére.
    • Várja meg a reklamációs osztály szakértői véleményét. Legkésőbb 3 napon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot és közösen megegyezünk a folyamat következő lépéséről. Minden reklamációt legkésőbb 30 napon belül megvizsgálunk.

Termék visszavétele

  • A visszavétel menete:
    • A termék kiszállításától kezdődően 14 napig joga van felbontani a szerződést, a következő űrlap segítségével (válassza a következőt: TERMÉK VISSZAVÉTELE).
    • A termék visszaküldéséhez szükséges adatokat elküldjük e-mail címére.
    • Pénzét visszaküldjük bankszámlájára általában a termék érkezésének idejében, legkésőbb 14 napon belül.
    • Nem kínálunk ingyenes visszaküldési szolgáltatást. A fogyasztó viseli az áru visszaküldésének közvetlen költségeit.

Termék cseréje

  • MBTerm nem engedélyezi az áruk cseréjét. Ha nem elégedett a megrendelt áru, kérjük kezdeményezzen visszaküldést az űrlap kitöltésével visszaküldési űrlap és új rendelés megadása.

Mire figyeljen a termék visszaváltásánál vagy árucsere esetén

  • Az online visszaküldési űrlap kitöltéséhez 14 nap áll rendelkezésére, az áru kézbesítésének dátumától kezdődően.
  • Az árun nem mutatkozhatnak használat, sérülés jelei.
  • Az árut gondosan be kell csomagolni, ideális esetben abba a dobozba, amelyikben érkezett, hogy szállítás közben ne sérüljön.
  • Kérjük, ne küldje az árut postai csomagküldés formájában, az ilyen csomagokat nem tudjuk fogadni.
  • A küldeményt a mi címünkre kell kézbesíteni, nem az átvételi pontra.
  • Javasoljuk, hogy az árut egy ellenőrzött GLS, DPD vagy DHL szállítmányozó céggel küldje el. Ez minimálisra csökkenti a követeléseket az áru szállítás közbeni sérülése esetén.

A csomag visszaküldéséhez használatos cím:

A csomag visszaküldéséhez használatos címet elküldjük e-mail címére a feljebb található űrlapok kitöltése után.

On-line vitarendezés

Az Európai komisszió 2016. február 15-i érvénnyel létrehozott egy platformot a jogi viták peren kívüli elrendezésére, amely a felhasználóknak lehetővé teszi, hogy az online megrendeléseikkel kapcsolatos vitákat bírósági folyamaton kívül is meg tudják oldani. Erről a folyamatról bővebben itt: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

A MBterm-kandallók nem vállal kötelezettséget és nem vehet részt semmiféle más, alternatív, bíróságon kívüli egyezkedésben.

MBterm-krby s. r. o.

Konská 153
739 61 Třinec
ÁFA: CZ27840981
Cseh Köztársaság

Tanácsra van szüksége?

Ne habozzon, vegye fel velünk a kapcsolatot emailen keresztül, a .